lista

senaste
låt du hörde: jay sean - down
film du såg: flightplan
mat du åt: chicken wrap
kram: its a secret ;)
puss: its a secret to ;)
känslan: myssugen
resa: jadu vet ej
glädje: han och mina fina vänner!
dröm: brukar inte minnas mina drömmar sådär.
person du träffade: secret ;)
personen du pratade i telefon med: mamma
personen du fick sms av:  secret ;)
gången du åt 7-eleven korv: jadu för någon månad sen med jensan!
gången du var utomhus: påväg till och från jobbet.
gången hela din familj åt middag tillsammans: för någon dag sen.
saken du köpte: minns inte

allmänt:
ska bli skoj: eddies b-dayparty på lördag
ska inte bli skoj att: plugga
sparar till: thailandsresan
pålägg som gäller: banan eller ägg med kaviar (svensson i know)
önskar att jag var bättre på: att spara pengar!
dagens dryck: limevatten.
vad saknar du: rutiner
tre band/artister: lady gaga, jay sean och david guetta
vad har du gjort idag: pluggat, jobbat & myst.
brukar du svära mycket: ibland händer det väl, typ helvete.
hur tidigt stiger du upp: beror på om man ska till jobbet eller inte. men idag vid kl 9.
på helgerna: runt 11-12
vad ska du göra ikväll: blev lite myspys annars bara sova.
hur många timmar sover du per natt: jag sover tills jag vaknar
vem är snyggast i världen: hmm svår fråga.
vad är det för veckodag: tisdag
bästa saken som hände mig förra sommaren: fick en lägenhet.
favoritplagg i garderoben just nu: mina jeansleggings med lätta slitningar
längd: 163 typ
vikt: 56 typ
byter gärna garderob med: någon kändis!
byxa eller kjol: både och
senast utlästa bok: en shopaholic får en syster
mitt rum kan beskrivas som: stort och mysigt
mig själv med tre ord (just nu): trött, myshumör, helt seg i kroppen
jag tränar: på gym
jag ville bli när jag var liten: prinsessa eller något i den stilen

Kommentarer
Postat av: ia

gör en fräckis å snor din quiz ;)

2010-04-22 @ 12:40:09
URL: http://cindyfucknrella.blogg.se/



Name:
Remember?

your blog or url:


Whats on your mind?:

Trackback