shopping

det blev klippning till slut. både jag och pappa klippte oss. :) tog ju sin lilla tid och vänta på att få tid på drop in men det gick ju bra till slut. sedan blev det staon med jensan! det shoppades på ganska bra faktiskt så nu är det slutshoppat för mig till nästa lön. köpte en hel del faktiskt. lite nya underkläder, lite kläder på gina, lösögonfransar, tygskor m.m även en snabbis för systemet för att inhandla lite cider till imorgon kväll. (: nu har jag packat lite som ska tas med imorgon och även så vankas det jobb också. snart så får jag sällskap förhoppningsvis :) ska bli mysigt! men vi hörs på söndag igen imorgon hinner jag tyvärr inte blogga. ska självklart ta kort på det jag shoppade också! i promise! puss på er.

Kommentarer
Postat av: fullis

puss på dig!

2010-04-25 @ 19:18:50



Name:
Remember?

your blog or url:


Whats on your mind?:

Trackback